Mind

Fokozd az ügyfélélményt villámcsődülettel!

Az elmúlt hetek témája a promóciószervezés volt, ehhez kapcsolódva érdemes megemlíteni egy különleges eszközt, amelyet persze nem fogok a promóciós eszközök közé sorolni, nehogy meglincseljenek a szakmabeliek, de (többek között) vásárlásösztönzésre is remekül bevethető.

Sokszor éri vád a kereskedőket főként a karácsonyi vásárlás időszakában, hogy milyen ravaszak, rámenősek, erőszakosak, de – gondoljunk csak bele – milyen szívtelenség lenne ilyenkor nem segíteni a tanácstalanul bóklászó „ajándékkutatóknak”! ;-) Folytassuk tehát a „segítő eszközök” sorát… na jó, hát éppenséggel promóciós eszközöknek is hívhatjuk őket…

A karácsonyi vásárlás, forgatag részben nyűg, de izgalom, öröm és felfedezés is egyben a vásárlók számára. A kereskedők életében is van ilyenkor nyűg, nem kevés, de a többszörös bevétel feledtet minden fáradtságot, bosszúságot, háklis ügyfelet, így érdemes nekik főként erre koncentrálni.

Előző blogbejegyzésünkben szóltunk arról, hogy a ma különleges figyelmet érdemlő ügyfélélmény (Customer Experience, CX) megteremtésében és fejlesztésében komoly segítséget jelent a rendezvénymarketing, melynek legfontosabb elemeit vesszük most górcső alá…

9. oldal / 16