Mind

Sokszor éri vád a kereskedőket főként a karácsonyi vásárlás időszakában, hogy milyen ravaszak, rámenősek, erőszakosak, de – gondoljunk csak bele – milyen szívtelenség lenne ilyenkor nem segíteni a tanácstalanul bóklászó „ajándékkutatóknak”! ;-) Folytassuk tehát a „segítő eszközök” sorát… na jó, hát éppenséggel promóciós eszközöknek is hívhatjuk őket…

A karácsonyi vásárlás, forgatag részben nyűg, de izgalom, öröm és felfedezés is egyben a vásárlók számára. A kereskedők életében is van ilyenkor nyűg, nem kevés, de a többszörös bevétel feledtet minden fáradtságot, bosszúságot, háklis ügyfelet, így érdemes nekik főként erre koncentrálni.

Előző blogbejegyzésünkben szóltunk arról, hogy a ma különleges figyelmet érdemlő ügyfélélmény (Customer Experience, CX) megteremtésében és fejlesztésében komoly segítséget jelent a rendezvénymarketing, melynek legfontosabb elemeit vesszük most górcső alá…

Végy egy ötletet, hozzá lehetőleg egy emlékezetes, extrém helyszínt, ízletes ételeket és minőségi italokat, tégy bele egy színvonalas műsort vagy programot – persze mindezt a megfelelő arányban –, majd jól keverd össze, és fűszerezd meg humorral, kreativitással, játékkal! Az így létrejött „finomság” fogyasztható ügyfelekkel, a cég legfontosabb partnereivel, a média képviselőivel, a potenciális vevőkörrel vagy a kollégákkal.

9. oldal / 15