Mind

Pillanatok alatt elszaladt már egy hónap ebből az évből, és a karácsonyi punnyadást bizonyára nálad is a pörgés váltotta fel. Ha hasznosan telt a január, akkor biztosan van már egy korrekt és pontos rálátásod az elmúlt évre, kielemezted 2018 marketingkommunikációs tevékenységeit és azok eredményeit, és talán már erre az évre vonatkozóan is vannak terveid.

Az év utolsó napjai sokunk számára pihenéssel, feltöltődéssel telnek. Amellett, hogy minőségi időt töltünk el szeretteinkkel, barátainkkal, kipihenjük az év fáradalmait, talán arra is marad idő és lehetőség, hogy végiggondoljuk, összegezzük a mögöttünk álló évet, és célokat tűzzünk ki az előttünk álló esztendőre vonatkozóan. Álljon itt most 7 kérdés, amelyekre ha ezekben a pihenős napokban keresed a választ, már rengeteget tettél a vállalkozásod marketingkommunikációjáért és a következő év sikeréért.

Két évünk volt, hogy felkészüljünk rá, de naná, hogy mindenki most kapkod, és keresi a megoldást, ami annyi féle és fajta van, hogy már szinte követni nem lehet. Hogy melyik elfogadható a hatóság számára, azt még nem tudni, még maga a hatóság sem feltétlen tudja, hiszen nem konkrét jogszabályok, megoldások, hanem irányelvek mentén kell, pontosabban kellett (volna) kialakítani a cégeknek az adatvédelmi rendszerét. Isten hozott a GDPR földjén!

4 ok, amiért legyél fent az Instagram-on!

Jópár éve pörög az Instagram, de valahogy a magyar cégek még mindig nem olyan aktívak itt, mint lehetnének. Pedig a Facebook-on történt változások is indokolnák (a céges felhasználók számára drasztikusan lecsökkent az organikus elérés), hogy legyünk készek a váltásra, használjuk ki az új lehetőséget, hiszen itt most dinamikusabb a növekedés.

2. oldal / 16