Mind

Elsőre mindig nagy trauma találkozni egy elégedetlen, hova tovább dühös ügyféllel, aki jogos vagy vélt sérelmét zúdítja a nyakunkba. De nézzük meg, milyen előnyökkel jár eme kellemetlenség, mit tudunk profitálni belőle!

Ültél már szerencsétlenül az üres képernyő előtt, azon gondolkodva, hogy mit és hogyan írd meg a potenciális fogyasztóidnak, hogy az a termék, amit Tőled vásárolhatnak meg, az tényleg az, amit keresnek?

Hogyan legyél meggyőző? 2. – Alapelvek

Nézzük azt a 6 alapelvet, amelyet még érdemes figyelembe venni a meggyőző beszéd kapcsán, amelyekről semmiképpen ne feledkezz el!

A meggyőzés, az érdekérvényesítés kulcs tényezők a marketingkommunikációban és az értékesítésben. Következő két blogbejegyzésünk ezzel a területtel foglalkozik mélyrehatóbban.

15. oldal / 16