Egy kis fejtágító ... Neked!Egy kis fejtágító ... Neked!

 Az ajándék olyan, akár a horog.
(Martial)

 

Egy tanulmány szerint a magyarok hosszabb időt is hajlandók autózni azért hogy jobb ár–érték arányban tudjanak megvásárolni egy-egy terméket. Mit jelent ez? Érdemes őket ösztönözni... promóciószervezéssel.

promóciószervezés

Az eladást ösztönző módszerek – sales promotion vagy egyszerűen csak promóció – olyan hatékony marketingkommunikációs eszközök, melyekkel közvetlenül ösztönözzük a fogyasztót a vásárlásra. Olyan plusz értéket, előnyt kínálunk a számára, amellyel azonnali vásárlásra sarkalljuk. Két célunk van vele: az azonnali gyors döntésre bírás, illetve az is, hogy a vevő nagyobb volumenben vásároljon.

Promóciószervezéssel gyorsabb keresletnövekedést érhetünk el, mint pl. a reklámmal, ezért feltétlen ajánlom a figyelmedbe. Főleg a márkaváltogatókat mozgatja meg (ők azért nem kevesen vannak kishazánkban), és a hatás inkább rövid távú, viszont annál látványosabb. A promóciószervezés eszközeinek egész tárháza áll a rendelkezésedre…

Árengedmény

Erre mozdul leginkább a magyar fogyasztó… Cselesebb változata a mennyiségi kedvezmény, valójában a kettő szinte ugyanaz. Remek promóciós eszköz arra, hogy a vásárlókat becsalogasd az üzletedbe, hogy nagyobb mennyiségű vásárlásra inspiráld őket, sőt elérheted vele azt is, hogy a rutinvásárlásoktól eltérő időpontokban is vásároljanak. Mindezek kommunikálásában szívesen segítünk!

Árubemutatók, kóstoltatás, termékkipróbálás

Remekül ösztönzi az inpulzusvásárlást, és a figyelemfelkeltésen túl bizalmat vált ki a fogyasztóban. Főként termékbevezetésekkor használják ezt a promóciós eszközt, az esetek többségében nem kis hatékonysággal. A marketingkommunikációban, a promóciók helyének leszervezésében, a stand kivitelezésében, hostessek szervezésében tudunk segíteni.

promocio3

Fogyasztói minták

Szintén kipróbálásra sarkall, csak kicsit másként… Főként új termék bevezetésénél használatos, pl. egy jól ismert termékhez kis mintát csomagolsz, de nem is kell csomagolni, egyszerűen minden kasszától távozó kezébe belenyomod. De ha lehetséges, a sajtóhirdetésedhez is csatolhatod, vagy direktmarketing-akció keretében elküldheted mondjuk a törzsvásárlóidnak…

Nyereményjátékok, versenyek

A játék örömét kihasználva ösztönözheted a vásárlóidat, és nem kis figyelmet vonhatsz magadra, ha mindez jól ki van találva. Márka- és bolthűséget is tudsz vele hatékonyan növelni. A lényegét nem kell magyarázni, mindannyian vettünk már részt ilyenben. Kitaláljuk és meg is valósítjuk Neked!

Kuponakciók, vásárlási utalványok

A kupon vásárláskor készpénz helyett használható fel, vagy árengedményre jogosít. Terjesztheted az üzletedben kihelyezve, de tömegmédiában vagy szórólapon is, vagy akár kiküldheted egy direktmarketing-akcióban. Remek visszajelzést kapunk arról is, hogy melyik csatorna, milyen hatékonyságú volt, ezért különösen szeretjük. Tervezéstől a kiértékelésig segítünk a szervezésben, ha gondolod.

Hűségprogramok

Ezzel a promóciós eszközzel a visszatérő vásárlóidat ösztönözheted. Pontokat gyűjthetnek, vagy pecséteket kis kártyán, amelyek kedvezményre, ajándékra, halasztott fizetési lehetőségre jogosítják fel a tulajdonosát vagy bármilyen extra előnyre, melyért cserében megéri nálad vásárolni. Ha belevágsz, kitaláljuk és meg is valósítjuk Neked.

Vásárlói pályázatok

Egy új termék elnevezésébe, egy szlogen vagy reklámötlet kitalálásába akár a fogyasztóidat is bevonhatod. Már ezzel különleges figyelmet kelthetsz, lelkesítheted és picit dolgoztathatod őket, akiket aztán illik jutalmazni. Előnyt jelenthet a számodra az is, hogy első kézből hallhatsz véleményt a felhasználóktól.

Az eszközök sorát még folytathatnánk… ajándékok, eladás közbeni szolgáltatások, de idetartozik a termékgarancia is. Gondolkodjunk együtt, hogyan tudjuk bevetni ezt a hatékony arzenált a Te termékeid érdekében! Bízd ránk a promóciószervezést, állunk rendelkezésedre!