Egy kis fejtágító ... Neked!Egy kis fejtágító ... Neked!

„A sikeres reklám létrehozása mesterség; kell hozzá ihlet is,
de sokkal több módszer és kemény munka...”
(David Ogilvy)

 

reklam illusztr

A klasszikus reklámeszközök, azaz az ATL-ek egyre nagyobb versenyben állnak a mai modern marketingkommunikációs eszközökkel, hiszen hatékonyságban már nem feltétlen járnak messze az élen, viszont költség vonzatuk még mindig igen magas. Persze használatuk sok esetben nagyon indokolt, hiszen a magas abszolút költség mellett igen kedvező a relatív költségük, azaz egy potenciális fogyasztót adott esetben igen olcsón tud elérni a hirdető, de lássuk be, a kis- és közepes vállalkozások vajmi keveset használják a fent említett okok miatt.

Én azért semmiképpen nem vetném el ezeket a megoldásokat sem, hiszen bizonyos célcsoportok esetén például szaklapokban elhelyezett nyomtatott reklám szóba kerülhet; egy jól irányzott hirdetés vagy PR-cikk azért tud hozni a konyhára. A rádió- vagy az online reklámok is kivételt képezhetnek, és a ma egyre divatosabb ún. ambient reklámok még kis büdzsé mellett is igen csak nagyot tudnak szólni… persze a jó ÖTLET elengedhetetlen.

Itt találsz egy-két "nyalánkságot"...