„A marketingben ugyanaz működik hatékonyan, ami a háborúban: a váratlan.”
(Al Ries – Jack Trout)
Mi az? Sok esetben olcsó, váratlan, kreatív, humoros, olykor drasztikus, meghökkentő, van, hogy sokkoló... Kell hozzá ötlet, nem kevés kreativitás, sokszor bevállalósnak is kell lenni…
Igen, ez a gerillamarketing.
Azaz ott és úgy támadni, ahol és ahogy nem számítanak rá.
Íme néhány frappáns kreatív ötlet a reklámvilágból. (A képek nagyíthatók!)
Hát nem ötletes? Fogorvosok, fogorvosnők! Ilyen egyszerűen, olcsón és figyelemfelkeltően is lehet reklámozni. Ha szűkös a reklámbüdzsé, toldd meg kreatív ötletekkel!
A koppenhágai állatkert új lakójának érkezését hirdette ez a járműreklám.
Kicsit kegyetlen, de motíváló...
Egy fitness terem különös reklámmal hívta fel a figyelmet magára: aki leült a buszmegállóban, azonnal szembesült, mennyit is nyom a mérleg alatta nem sokkal a bikiniszezon előtt.
Íme egy McDonald's-ambient a sok közül. Egyszerű, de nagyszerű!
A Tyskie sörmárka ambientje... Kreativitásból ötös! Egészségünkre!