Egy kis fejtágító ... Neked!Egy kis fejtágító ... Neked!

Az ember még gyerekkorban kreatív,
Aztán kiöli belőle minden, mit a világ betanít.
(DSP Bradaz)

 

kreatív introEgy jó marketingesnek nem kell kreatív gondolatokért, ötletekért a szomszédba menni – gondolják sokan… igencsak naivan. De bizony van olyan, hogy nem jön az a fránya szikra… Ilyenkor – szégyen, nem szégyen – érdemes mások ötleteiből, kreativitásából meríteni. Hangsúlyozom meríteni, és nem lenyúlni… persze, hogy mekkorát merítünk, az mindig kérdés ;-) A hazai és külföldi piacot pásztázva folyamatosan belebotlunk jobbnál jobb marketingmegoldásokba, kreatív ötletekbe, sokszor ezek jelentik azt a bizonyos szakócát, amiből aztán sikerül valódi szikrát csiholni. Szívesen megosztunk Veled egyet-egyet, hátha Te is tüzet kapsz ezen az oldalon. Ha még több inspirációra vágysz, látogass meg a Facebook-on is!

Ha már ott jársz, nyomnál egy like-ot? Köszi!



Cannes, Lions fesztivál

A Cannes Lions fesztivál 2014-es díjnyertes spotjait semmiképpen ne hagyd ki, sőt, ha teheted, mind a huszonhatot nézd meg!

 

Volvo Trucks - „The Epic Split”
Ügynökség: Forsman & Bodenfors,
Készítő: Folke, Stockholm, Sweden
Díjak: Filmes Nagydíj, Filmes Arany Oroszlán

Nagyon ütős… Már több mint 74 millióan nézték meg a youtube-on. Craft, azaz a filmkészítési folyamat mesterségbeli fogásait, a filmkészítéssel kapcsolatos szakmai tudást díjazó kategóriában nyert díjat.

 

Coca-Cola Life - „Parents”

Ügynökség: Santo, Buenos Aires, Argentina
Készítő: Blue, Buenos Aires
Díj: Filmes Arany Oroszlán

A kisgyermekes szülők mindennapi robotjában mi más hozhatja vissza az életkedvet, ha nem egy üveg Coca-Cola…

 

Ha a büdzsé szűkös, de a kreativitás határtalan…

A közterületi reklámok között nagyon népszerűek az úgynevezett ambient reklámok, azaz a környezetbe jól illeszkedő hirdetések. Ezek a reklámok a lehető legjobb befogadói állapotban érik el az embert és közvetítik a reklámüzenetet.

 

gerilla vegetarianus

 

Egy svájci vegetáriánus étterem igencsak olcsó, ám annál szellemesebb módját választotta a reklámozásnak.

 

gerilla mondopasta nagy

 

A hamburgi kikötőben szenzációs ötlettel hívta fel a járókelők figyelmét a Mondo Pasta tészta márka.

A reklám kihelyezési és gyártási költsége sem tűnik veszélyesnek.

 

gerilla martor

 

A német penge márka igencsak brutális módját választotta a figyelemfelkeltésnek, de valljuk be, a célját mindenképpen elérhette.

Azoknak, akik ezen a téren átmentek, örökre a fejébe véste, hogy a Martor pengék extra élesek…

(Ha esetleg a képen nem lenne jól látható… félbevágott galambok teteme található a földön.)