Szakmai pályafutás

Az egyetem első évében döntöttem el, hogy marketinges leszek, ha nagy leszek. Így is lett…

A Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán végeztem marketing szakirányon. Az iskolapadból nem rögtön a nagybetűs életbe csöppentem, gyakornokként volt szerencsém megismerni a marketingkommunikáció egyik legizgalmasabb területét, a kiállításszervezést. A Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. nyolc hónapos gyakornoki programjának keretében számos részterületre volt lehetőségem betekinteni a nagyvállalaton belül, mint pl. a kiállításszervezés részleg, a kereskedelmi, a marketing- (ezen belül a stratégiai marketing és a direkt marketing), valamint a PR- és protokoll osztályok életébe. Leginkább maga a kiállításszervezés vonzott, így a program lejárta után az egyik szervező teamben „állapodtam meg”, és kezdtem el főként külföldön megrendezésre kerülő kiállításokra magyar cégek részvételét szervezni. Emellett természetesen besegítettem itthoni projektekbe is.

Néhány év után egy volt kollégám csábított át cégéhez, aki időközben alapított egy marketingkommunikációs ügynökséget. Nem kellett teljes mértékben búcsút vennem a kiállításszervezéstől, ráadásul egészen új területeken is tapasztalatokat szerezhettem. Reklám- és PR-tevékenység volt a fő csapásirány, de a média világába is volt alkalmam belekóstolni. Számos érdekes projektnek lehettem a menedzsere, és az EseményMenedzser Magazin Kreatív rovatának szerkesztőjeként a marketingkommunikációs piac újdonságairól is rendszeresen tájékozódhattam. Az ezekben az években szerzett tapasztalataimat rövid ideig még pénzügyi területen egy brókercégnél, illetve egy olyan alapítványnál kamatoztattam, amely a pénzügyi intelligencia megszerzésében hivatott segíteni, de egyre inkább érett bennem az önállóság vágya, amit fokozatosan sikerült is megvalósítani az Illum Marketing Stúdió létrehozásával.

Igyekszem azon munkálkodni, hogy főként kis- és közepes vállalkozások, valamint kevésbé ismert szakterületek tevékenysége új megvilágítást nyerjen. Meggyőződésem, hogy a marketing feladata nem az, hogy azt, ami nincs, „odahazudja”, hanem hogy a meglevő értékekre rávilágítson.

Vállalkozásom működtetése mellett ismét visszatértem az iskolapadokhoz, ezúttal azonban már a katedra másik oldalán állok, és igyekszem megosztani szakmai tapasztalataimat az ifjúsággal. Marketinget, rendezvényszervezést, marketingkommunikációt tanítok különböző szakmai képzéseken.

Ha úgy érzed, segíteni tudok, keress bátran!