Legyen Neked is honlapod! – Miért fontos?
Ma már nincs az a vállalkozás, amely megengedhetné magának, hogy ne legyen weboldala. Folytasson bármilyen tevékenységet, legyen jól kiépült kapcsolatrendszere, nem engedheti meg magának senki,…
Ma már nincs az a vállalkozás, amely megengedhetné magának, hogy ne legyen weboldala. Folytasson bármilyen tevékenységet, legyen jól kiépült kapcsolatrendszere, nem engedheti meg magának senki,…
Elsőre mindig nagy trauma találkozni egy elégedetlen, hova tovább dühös ügyféllel, aki jogos vagy vélt sérelmét zúdítja a nyakunkba. De nézzük meg, milyen előnyökkel jár…
Ültél már szerencsétlenül az üres képernyő előtt, azon gondolkodva, hogy mit és hogyan írd meg a potenciális fogyasztóidnak, hogy az a termék, amit Tőled vásárolhatnak…
Nézzük azt a 6 alapelvet, amelyet még érdemes figyelembe venni a meggyőző beszéd kapcsán, amelyekről semmiképpen ne feledkezz el!
A meggyőzés, az érdekérvényesítés kulcs tényezők a marketingkommunikációban és az értékesítésben. Következő két blogbejegyzésünk ezzel a területtel foglalkozik mélyrehatóbban.
Az Ipsos véleménykutató egy tanulmányából kiderül, hogy a fogyasztók milyen reklámújságokat néznek meg szívesen, és milyen elvárásaik vannak e kiadványokkal kapcsolatban.