Legyél laza, közvetlen, mégis szakmai! – Mire figyelj, ha blogot írsz?
Előző blogbejegyzésünkben arra buzdítottunk, hogy nyáron se hanyagold a blogodat. Nos, ha megfogadtad a tanácsunkat, hajrá… ne add fel, told végig a nyarat, hogy ősszel…
Előző blogbejegyzésünkben arra buzdítottunk, hogy nyáron se hanyagold a blogodat. Nos, ha megfogadtad a tanácsunkat, hajrá… ne add fel, told végig a nyarat, hogy ősszel…
Hivatalosan is elindult az uborkaszezon, kiosztották a biziket az iskolákban, az időjárás is lassan csak kezdi már végre felfogni, hogy mi a pálya, Te is…
Pán Péter figurája talán mindenki számára jól ismert. A Sohaország szigetén élő örökké fiatal fiú története olvastán bizonyára egy pillanatra mi is elgondolkodtunk anno, milyen…
Kis túlzással elmondhatjuk, hogy egy újabb nyelvújításnak lehetünk a tanúi. Az internet, a mobiltelefon használata, a globalizálódó, átalakuló világ az új életmód mellett új nyelvet…
Remélhetőleg nem volt nehéz előző cikkünkben meggyőzni arról, hogy ha nem csak a termékeidre, szolgáltatásaidra, hanem az ügyfeleidre is koncentrálsz, sokkal sikeresebb, hatékonyabb tudsz lenni….
Először is érdemes tisztázni, hogy mi is valójában a CRM, a Contact vagy Customer Relationship Management, és aztán nézzük meg, hogy miben is tud segítség…
„A marketingbüdzsé fele kidobott pénz…” – bizonyára hallottuk már ezt az igencsak elavult, igencsak közhelygyanús mondatot, amelynek még jó pár évvel ezelőtt volt némi igazságtartalma,…
Végre… Az alapos elemzés után jöjjön hát a marketingtervezés! Mint azt korábban ígértem, a marketing-mix alapján megyünk végig a főbb területeken.
Mielőtt most már tényleg belecsapunk a tervezésbe, még egy nagyon fontos dolgot érdemes megtenni.
Az ígért tervezés még mindig várat magára, hiszen a 2014-es év elemzésével foglalkozunk továbbra is. A fogyasztók mellett mikrokörnyezetünk másik legfontosabb szereplőjével, a konkurenciával kapcsolatban…
Még mindig a 2014-es évet értékelve a makrokörnyezetben történt változások után nézzük meg, milyen változások történtek a vállalkozás mikrokörnyezetében, azaz mi újság a konkurencia és…
Előző heti blogbejegyzésünkben nagyjából meghatároztuk a január irányát: elemezni, alapozni, tervezni fogunk.