Értsd meg a múltból a jövőt! – Kezdjük az évet tervezéssel! 2.
Előző heti blogbejegyzésünkben nagyjából meghatároztuk a január irányát: elemezni, alapozni, tervezni fogunk.
Előző heti blogbejegyzésünkben nagyjából meghatároztuk a január irányát: elemezni, alapozni, tervezni fogunk.
A címben szereplő nagyon nagy igazság sajnos nem tőlem származik. Eisenhower mondta, aki mind katonai, mind pedig politikai területen letett annyit az asztalra, hogy elhihetjük…
Az elmúlt hetek témája a promóciószervezés volt, ehhez kapcsolódva érdemes megemlíteni egy különleges eszközt, amelyet persze nem fogok a promóciós eszközök közé sorolni, nehogy meglincseljenek…
Sokszor éri vád a kereskedőket főként a karácsonyi vásárlás időszakában, hogy milyen ravaszak, rámenősek, erőszakosak, de – gondoljunk csak bele – milyen szívtelenség lenne ilyenkor…
A karácsonyi vásárlás, forgatag részben nyűg, de izgalom, öröm és felfedezés is egyben a vásárlók számára. A kereskedők életében is van ilyenkor nyűg, nem kevés,…
Előző blogbejegyzésünkben szóltunk arról, hogy a ma különleges figyelmet érdemlő ügyfélélmény (Customer Experience, CX) megteremtésében és fejlesztésében komoly segítséget jelent a rendezvénymarketing, melynek legfontosabb elemeit…
Végy egy ötletet, hozzá lehetőleg egy emlékezetes, extrém helyszínt, ízletes ételeket és minőségi italokat, tégy bele egy színvonalas műsort vagy programot – persze mindezt a…
Az év utolsó másfél-két hónapja – kis túlzással – egyetlen esemény körül forog, és ez nem más, mint a karácsony. Legkésőbb november elején elkezdődik a…
A 2007–2013-as fejlesztési időszak zárását követően elkezdődött a 2014–2020-as pályázati ciklus, ami azt jelenti, hogy Magyarország az új uniós költségvetési időszakban a strukturális alapokból és…
Az elmúlt hét a vírusmarketing jegyében telt Facebook-oldalunkon. A magyar netezők körében legnépszerűbb 5 videót posztoltuk ki, amelyek között volt, amelyik közel 76 millió embert…
A technológia fejlődésével egyre könnyebb a vállalkozások dolga, egyre inkább labdába tudnak rúgni a mikro-, kis- és közepes vállalkozások is, ha ügyesen használják fel marketingkommunikációjukban…
A Facebook-oldalon ez a hét a VR-reklámok, azaz a virtual reality figyelemfelkeltő hatását kiaknázó reklámok jegyében telt. Bár főként a nagyobb márkák (Pepsi, Coca-Cola, Volvo,…