Mind

Bár nagy a kísértés, hogy ismét valami online marketing témával álljak elő, de NEEEM, pedig Facebook-éknál, Google-éknál is komoly változások vannak, de nem. Nélkülözhetetlen, megkerülhetetlen, hatékony, de nem uralhatja teljes mértékben sem a blogomat se a marketingedet ez a terület… Úgyhogy most arra szeretnélek rávenni, hogy építsd a kapcsolataidat hús-vér emberekkel is, hidd el, ezzel nem lépsz vissza az őskorba, sőt… 

Előző blogbejegyzésünkben a Forbes Magazin cikke alapján elkezdtük sorra venni azokat a trendeket, várható változásokat, újdonságokat, amelyek 2016-ban várhatók tartalommarketingben. Íme, a folytatás, hogy te is a megfelelő csapásirányok mentén gyárts tartalmakat az idei esztendőben is. 

Ez a szó: tartalommarketing, néhány éve még csak nem is létezett, mára pedig már külön fejezet a marketing szakirodalomban. Ha ennek okát kutatjuk, mindenképpen szóba kell hoznunk a Google-t. Hatalmas szakembergárda dolgozik azon, hogy megfejtse a keresőóriás robotjainak „észjárását” (ők ugyebár a seósok), sok mindent meg is tanulhattunk már tőlük, de egy mondatot mindenképpen: „ha a keresőben jó helyen akarsz lenni, nagy mennyiségű, jó minőségű releváns tartalmat kell gyártanod”.

Az év eleje mindig a múlt összegzéséről és a jövő tervezéséről szól. Ahhoz viszont, hogy a jövőt hatékonyan tudjuk tervezni, nem csak a múlt tanulságaira, de a jövőben várható trendekre is figyelmet kell fordítanunk. A Forbes és a NewMediaDigital írása alapján készítettünk egy összeállítást arról, hogy milyen trendek várhatók online marketing területen 2016-ban.

4. oldal / 16