Mind

Tomboló nyár, kánikula, pangó irodahelységek… az egyébként egész nap pörgő munkatársak helyett max. a ventilátor pörög… no meg te, méghozzá azon, hogy mégiscsak ki kellene használni ezt a nyarat hatékonyan… de hogyan? Egy nemrégiben felröppent hír kapcsán van egy ötletem… nem biztos, hogy üzenet ez most neked, de azért gondolkozz el rajta, mert mi van ha mégis…

Bízom benne, hogy a nyári kalandozás és pihenés mellett továbbra is szorgalmasan blogolsz, és ébren tartod a vásárlóidat, partnereidet. Korábbi bejegyzésünkben az elméleti/elvi tanácsok mellé már nem fértek oda a gyakorlati okosságok, amiket most feltétlen pótolunk. Hogyan gyűjts témát? Hogyan építsd fel az írásodat? Milyen eszközök segítenek abban, hogy az üzeneteddel hatékonyan elérd az olvasóidat? – ezekről lesz szó az alábbiakban.

Előző blogbejegyzésünkben arra buzdítottunk, hogy nyáron se hanyagold a blogodat. Nos, ha megfogadtad a tanácsunkat, hajrá... ne add fel, told végig a nyarat, hogy ősszel learathasd munkád gyümölcsét. Ha már így szót fogadtál, elárulok most néhány fontos tudnivalót, hogy a bejegyzéseid még hatékonyabbak legyenek. Ha ezekre tudatosan odafigyelsz, egyrészt nagyobb kedvvel fogsz írni, de – reményeim szerint – nagyobb sikerrel is.

Hivatalosan is elindult az uborkaszezon, kiosztották a biziket az iskolákban, az időjárás is lassan csak kezdi már végre felfogni, hogy mi a pálya, Te is próbálod magad meggyőzni, hogy miért vegyél vissza fél gőzre, hiszen… „mindenki szabin van”, „senki nem dolgozik ilyenkor”, „mindenki elérhetetlen”, „senki nem áll veled szóba szeptemberig”…

5. oldal / 15