Mind

Vészhelyzet vagy lehetőség? Te döntöd el!

A felfordulás, ami kialakult körülöttünk, szerte-szét vitte a vállalkozásra fordított energiákat (sok vállalkozásnak az ügyfeleit, megrendelőit is). Plusz a bizonytalanság, a válsághelyzet, a nem túl optimista jövőkép nem éppen barátja a kreativitásnak, a célirányos, hétről hétre, napról napra való tudatos tervezésnek és előrehaladásnak, váltani kell. ÚJRATERVEZÉS…

A napokban ismét robbant az internet, Schobert Norbi dobott be egy gránátot a közösségi térbe (ő úgy gondolja, atombombát). Nyilván figyelemfelkeltés volt a célja, nem vitás, de vajon elérte vele, amit akart? Vajon a negatív reklám is reklám?

A héten a MarketingWeek-ben megjelent egy cikk a 2020-as marketing trendekről. Brit portálról lévén szó nem feltétlen mind releváns a magyar piacra vonatkozóan, de néhányra itthon is érdemes figyelmet szentelni, és elgondolkodni azon, hogy tudjuk figyelembe venni ezeket a tendenciákat a saját marketingünkben.

Ha marketingkommunikációról esik szó, csak nagyon keveset beszélünk a belső PR-ról, a belső kommunikációról. Természetesen a fókusz főként a vevőkön, az ügyfeleken van, és ez így is van rendjén. De azért ne felejtsük el, hogy a kollégák lojalitása, a közöttük levő összhang, együttműködési készség, baráti vagy őszinte kollegális viszony is óriási szerepet játszik egy cég életében és sikerében!

1. oldal / 16

Hozzászólások

Küldhetsz észrevételeket, hasznos anyagokat az oldal szerkesztőjének a tamas.csilla@illum-marketing.hu email címen keresztül.