Mind

A napokban ismét robbant az internet, Schobert Norbi dobott be egy gránátot a közösségi térbe (ő úgy gondolja, atombombát). Nyilván figyelemfelkeltés volt a célja, nem vitás, de vajon elérte vele, amit akart? Vajon a negatív reklám is reklám?

A héten a MarketingWeek-ben megjelent egy cikk a 2020-as marketing trendekről. Brit portálról lévén szó nem feltétlen mind releváns a magyar piacra vonatkozóan, de néhányra itthon is érdemes figyelmet szentelni, és elgondolkodni azon, hogy tudjuk figyelembe venni ezeket a tendenciákat a saját marketingünkben.

Ha marketingkommunikációról esik szó, csak nagyon keveset beszélünk a belső PR-ról, a belső kommunikációról. Természetesen a fókusz főként a vevőkön, az ügyfeleken van, és ez így is van rendjén. De azért ne felejtsük el, hogy a kollégák lojalitása, a közöttük levő összhang, együttműködési készség, baráti vagy őszinte kollegális viszony is óriási szerepet játszik egy cég életében és sikerében!

A minket körülvevő digitális világ ezrével ontja az információt nap mint nap; ma már a cégek nagy része is a virtuális térben akarja eljuttatni marketingüzeneteit a fogyasztókhoz, potenciális partnerekhez. Ez persze sikerül is, kérdés, hogy milyen hatékonysággal. Mert manapság már nem eljutni, hanem hatni nagyon nehéz… DE van olyan eszköz, amely ősrégi, jól bevált, hatékonysága ráadásul nagyobb mint valaha. Ez pedig nem más mint az eseménymarketing.

1. oldal / 16

Hozzászólások

Küldhetsz észrevételeket, hasznos anyagokat az oldal szerkesztőjének a tamas.csilla@illum-marketing.hu email címen keresztül.